piątek, 28 sierpnia 2015

Nowa gazetka.............

Tworcze Inspiracje dotarły do mnie , gazetka bardzo mi się podoba i nowe techniki jak pergaminowa, blackwork, filet
Technikę pergaminową znam od 5 lat , na naszym rynku czasopisma , bardzo mało ją pokazują , więc wielki ukłon w stronę redakcji, że P.Anna Baranowicz przybliżyła więcej w swoim kursie
Swoją przygodę rękodzielniczą  rozpoczęłam od haftu krzyzykowego i jemu zawsze będe wierna, więc sówki bardzo przypadły mi do gustu
na pewno zrobię zakładki, w bardzo subtelnej technice haftu blacwork
filet , koraliki sobie podaruję Sklep Coricamo zachęca do zakupu bogatą ofertą
Ten numer czasopisma oceniam bardzo pozytywnie i zachcęcam do zakupu

3 komentarze:

  1. Fajnie napisana i ciekawa recenzja. Ja też otrzymuję te gazetki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak się zakręciłam w kiosku kiedyś, że nie kupiłam tego numeru..mam nadzieję, że jeszcze uda mi się go gdzieś dorwać...

    OdpowiedzUsuń