piątek, 21 marca 2014

Rozpocznę świątecznie.....

Witam bardzo serdecznie z ciepłego podkarpacia, kiedy pisze ten post słońce świeci jak w lecie , ptaki śpiewają , kwiaty w ogrodzie rozpoczynają zycie , ale do rzeczy ; przygotowuję juz świąteczne , na pierwszy rzut ida kartki i dzisiaj tylko haftowane ;pisanki i Jezus Pasterz , te karteczki zgłaszam na wyzwanie pt haftowane kartki wielkanocne w pergaminowej pasji. i do mojego sklepiku w Srebrnej Agrafce.Nie wiem dlaczego nie mogę wejść do obserwatorów wielu blogów , / wiem że to nie tylko ja/? Pozdrawiam



11 komentarzy:

  1. Teresko urocze te karteczki , lubię takie klimaty , wybieram tą środkowa z jajeczkiem w środku . Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak więc Teruniu same cuda , a haftowane jaj są super , pozdrawiam ze słonecznych Mazur Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyszły, ja kiedyś troszkę robiłam krzyżykowym -cierpliwości ach cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szybka ci te hafciki przybywają-śliczne

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj dzieje się Teresko u ciebie dzieje dziś pochwalę cię wszystkie prace bo są piękne a troszkę mnie nie było - hafciki są śliczne masz talent kobietko buziaki wiosenne ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj:)dziękuję za odwiedziny u mnie:))zagościłam u Ciebie:)widzę,że tworzysz piękne rzeczy:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki! A ja się zatrzymałam, nie przybyła mi ani jedna od momentu publikacji na blogu. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, świąteczne prace, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się te pierwsze jajka podobają :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te haftowane kartki :)

    OdpowiedzUsuń