poniedziałek, 16 grudnia 2013

Tylko krzyżykowo

Witam serdecznie , święta bardzo blisko, a ja przygotowuję się do dwóch kiermaszów świątecznych, nic już nie zaczynam, staram się prace wykańczać , pakować prezenty pod choinkę, wysylam kartki z życzeniami i w głowie rozpracowuję meni wigilijne i świąteczne .Dziś odebrałam dwa obrazy od oprawy i niestety jestem niezadowolona, Niebiańska Maryja jest w pięknej oprawie, wg mojej koncepcji, lecz pan wg mnie dał za szerokie paspatu i wyszedł moim zdaniem za duży .A morki są w bardzo ładnej starej zlotej rameczce , lecz widze że coś od spodu prześwituje/ domownicy nie widzą tego , a ja okiem fachowca widzę/ Stwierdziłam, że sklepy mają taki szeroki wybór ram, więc będe próbować sama oprawę. Ale juz was nie nudzę bo kazda ma wiele roboty , pozdrawiam



3 komentarze:

  1. Prześliczne , a amorki słodziaki pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne oba chociaż ta Maryjka z Dzieciątkiem jest baj, naj,naj....

    OdpowiedzUsuń