sobota, 16 listopada 2013

Ponuro i szaro

Za oknem szaro i ponuro, chociaż godzina południowa, pokażę dzisiaj kilka prac krzyżykowych, serduszko lawendowe/naprawdę pachnie/dwa pokrowce mogą służyć do schowania telefonu lub okularów/ wewnątrz filc więc są miłe w dotyku/A że czas Mikołajkowy się zbliża to serwetka też wykonana haftem krzyżykowym/ Mikołajki zaglądają z każdej strony/ I jeszcze karteczki świąteczne, jutro już zmienią właściciela. Dziękuję tym którzy do mnie zaglądają i serdecznie pozdrawiam






6 komentarzy:

  1. Na podium stawiam serduszko jest boskie:)
    a karteczki takie które uwielbiam - religijne
    cudeńka zrobiłaś:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne hafciki i karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne hafty :-))) Dziękuję za udział w moim mini-candy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło to serducho! Widziałam ten wzór, kiedyś na pewno go zrobię , bo mi się podoba. Etui świetnie wyszły! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. też mi się bardzo serduszko spodobało! faktycznie już czas najwyższy pomyśleć o prezentach- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serducho! I Mikołajki też mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń